Головна >> Новини


Перша експортована в ЄС молочна продукція виготовлена на Золотоніщині



ПАТ “Золотоніський маслоробний комбінат”, що входить до групи компаній “Молочний альянс”, виготовив першу в історії сучасної України партію сухого знежиреного молока, яке експортували до Європейського Союзу. Про це повідомляється на офіційній сторінці ГК “Молочний альянс”

Перша партія в обсязі 20 тонн була експортована до Польщі.

Поставка до ЄС була здійснена у межах встановлених для нашої країни річних квот на експорт молока та молочної продукції.

Продукція, яка вироблена на Золотоніщині пройшла необхідну сертифікацію Єврокомісії.

«Це знакова подія не лише для Групи компаній „Молочний альянс“, але й для молочної галузі України в цілому. Поставка сухого знежиреного молока відбулась згідно угоди України з ЄС щодо безмитної торгівлі. Хочу відзначити, що польські ветеринари були досить жорсткими, відбирали проби, змусили переробляти документи. Але, в результаті, ми здійснили поставку! Вся інформація щодо закриття ринку ЄС для вітчизняних молочників є неправдивою! Ми маємо право і можемо використовувати надані Євросоюзом квоти. Наші європейські партнери довіряють нашій продукції і знають про її високу якість», - відзначив Голова Наглядової Ради АТ «Молочний альянс» Сергій Вовченко.

Найближчим часом до Польщі буде експортовано ще 80 тонн сухого знежиреного молока в рамках укладеного контракту та згідно квоти, виділеної Євросоюзом для України.

 

Довідково:

Як повідомлялось раніше, ГК “Молочний альянс” перша виконала європейське замовлення.

З 10 січня 2016 року ПАТ “Золотоніський маслоробний комбінат” та Філія ПАТ “Яготинський маслозавод” ”Яготинське для дітей”, які входять до Групи компаній “Молочний альянс”, набули право експортувати продукцію власного виробництва до країн Євросоюзу.

 

Група компаній «Молочний альянс» у 2015 році зберегла позиції лідера за обсягами продажу молока в Україні. Частка «Молочного альянсу» в минулому році склала близько 22%, що і вивело її на перше місце серед українських молочних компаній. Про це свідчать дані експертного аналізу одного із учасників ринку.

Позицію лідера серед брендів, під якими випускається молоко, за підсумками 2015 року зайняла ТМ «Яготинське». Бренд продовжив нарощувати обсяги продажів на внутрішньому ринку. Так, частка грошового еквіваленту та обсягу продажів молока під ТМ «Яготинське» у минулому році досягла 20%, що дало змогу посісти бренду перше місце в рейтингу.