Головна >> Регламент роботи Управління


Регламент роботи Управління



РЕГЛАМЕНТ

роботи управління агропромислового розвитку

обласної державної адміністрації

 

Загальні положення

1. Регламент роботи управління агропромислового розвитку обласної державної адміністрації (далі – Регламент) регулює організаційні та процедурні питання діяльності управління, пов’язаної із здійсненням його повноважень.

2. Розгляд питань в управлінні, що належать до його компетенції, проводиться начальником та заступником, відділами та іншими структурними  підрозділами управління, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами управління.

3. Робота управління, його структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.

Управління інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до його компетенції.

Висвітлення діяльності управління здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.

4. Розподіл обов’язків між посадовими особами управління проводить начальник управління з визначенням:

повноважень і функцій посадової особи;

управлінь, відділів та інших структурних підрозділів управління, діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

порядку заміщення начальника управління, та заступника у разі його відсутності.

Начальника управління заміщує на час його відсутності у зв'язку відпусткою, хворобою та іншими причинами заступник начальника управління агропромислового розвитку обласної державної адміністрації.

5. Положення про структурні підрозділи управління розробляються  керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступником начальника, і затверджуються наказом начальника управління.

Планування роботи управління

6. Робота управління проводиться за квартальними, та місячними планами, які погоджуються заступником управління.

7. Планування роботи управління здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів.

8. Формування планів роботи управління здійснюється за пропозиціями структурних підрозділів управління, погодженими із заступникам начальника управління.

9. Плани роботи управління передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, доручень Прем’єр – міністра України, державних і регіональних програм соціально – економічного розвитку, здійснення інших, визначених законами, повноважень та забезпечення реалізації державної політики.

До плану роботи управління включаються:

актуальні питання, пов’язані із здійсненням заходів, які потребують розгляду на засіданні колегії обласної державної адміністрації, нараді у голови та заступників голови обласної державної адміністрації, колегії упраління;

перелік актів законодавства, розпоряджень обласної державної адміністрації, наказів управління, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

основні заходи, проведення яких забезпечуються управлінням, або за його участю.

План повинен містити питання:

підведення підсумків діяльності управління за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

діяльності структурних підрозділів управління з виконання актів законодавства, розпоряджень обласної державної адміністрації та наказів управління.

У планах роботи управління визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також терміни їх виконання.

10. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи управління і виключаються з нього за рішенням начальника управління.

11. Контроль за виконанням планів роботи управління здійснюється заступником начальника управління відповідно до розподілу обов’язків.

12. Звіт про результати діяльності управління за місяць, квартал та рік подається сектором організаційно - кадрового забезпечення щомісячно до 5 числа місяця, наступного за звітним.

Організація роботи  управління

13. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

опрацьовує документи, що надходять до управління, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень начальника управління;

здійснює опрацювання проектів наказів;

розробляє за дорученням начальника управління проекти наказів з організаційних та кадрових питань;

вивчає та узагальнює досвід роботи управлінь агропромислового розвитку районних державних адміністрацій, надає практичну допомогу                в розв’язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення        їх діяльності;

здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень обласної державної адміністрації;

здійснює правове забезпечення діяльності управління, надає методичну та практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами та посадовими особами управління;

забезпечує прозорість та відкритість діяльності управління, а також забезпечує реалізацію права кожного на доступ до публічної інформації, що була отримана або створена в процесі виконання управлінням завдань, передбачених чинним законодавством;

готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних  і кадрових питань, що розглядаються начальником управління;

здійснює матеріально – технічне і господарсько – побутове забезпечення діяльності управління;

забезпечує дотримання режиму роботи, належного протипожежного стану та дотримання правил охорони праці в службових приміщеннях управління;

забезпечує організацію приймання – передачі інформації засобами електронного зв’язку;

провадить діяльність, пов’язану з державною таємницею, організовує     та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в Департаменті у сфері охорони державної таємниці відповідно до вимог чинного законодавства;

14. Апарат управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та управліннями агропромислового розвитку районних державних адміністрацій, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та з виконавчими органами рад.

15. Організація роботи управління здійснюється відповідно до цього Регламенту та положення про управління агропромислового розвитку обласної державної адміністрації.

Кадрова робота

16. Кадрова робота в управлінні спрямовується на комплексне вирішення питань щодо комплектування апарату управління висококваліфікованими і компетентними працівниками.

17. Організація кадрової роботи управління здійснюється за затвердженим начальником управління річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників та роботи з кадровим резервом.

18. Організацію кадрової роботи в апараті управління здійснює сектор організаційно – кадрового забезпечення.

19. Кадрова робота в апараті управління проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери зацікавленості у професійному зростанні.

20. Прийняття на державну службу до управління здійснюється в установленому законодавством порядку.

Заступник начальника управління, керівники структурних підрозділів управління організовують вивчення ділових і моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.

Прийняття працівників на роботу до управління на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства.

21. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці.

22. В управлінні у порядку, передбаченому Положенням про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2001 року № 199, створюється резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню.

З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.

23. З метою здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців           в управлінні проводиться в установленому чинним законодавством порядку атестація та щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов’язків.

24. Управління розглядає і забезпечує підготовку та оформлення документів і вносить в установленому порядку пропозиції обласній державній адміністрації щодо нагородження трудових колективів та працівників агропромислового комплексу області державними нагородами, нагородами Кабінету Міністрів України, заохочує працівників апарату, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери його управління.

25. На кожного прийнятого на роботу до управління працівника оформляється особова справа.

26. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на начальника управління та керівника кадрової служби.

Організація роботи

з документами та контролю за їх виконанням

27. Організація роботи з документами в управлінні здійснюється відповідно до інструкції з діловодства, що розробляється відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242.

Інструкція з діловодства управлінні затверджується наказом начальника управління.

Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом  здійснюється в установленому чинним законодавством порядку.

28. Відповідальність за організацію виконання документів несуть начальник  та заступник начальника управління та керівники структурних підрозділів.

29. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

Обов’язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями вищестоящих органів влади, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, наказами управління та розгляд звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад.

Контроль за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Прем’єр-міністра України, розпорядженнями обласної державної адміністрації, а також за розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад, розглядом звернень громадян та інших документів здійснюється особою, відповідальною за контроль та ведення діловодства.

30. Контроль за виконанням актів законодавства, доручень вищестоящих органів влади, розпоряджень обласної державної адміністрації, наказів управління, розглядом звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад здійснюється шляхом:

аналізу і узагальнення у визначені терміни письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;

систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;

31. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань подаються начальнику та заступнику управління агропромислового розвитку обласної державної адміністрації у терміни планом контролю.

За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа у цілому або передбаченого ним окремого завдання управлінню, начальник управління агропромислового розвитку дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причини.

Зняття з контролю виконання документів проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного структурного підрозділу або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою директора Департаменту.

Організація розгляду звернень громадян та проведення особистого прийому громадян

32. Управління організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян – пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг. Організація розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян, покладається на сектор організаційно-кадрового забезпечення.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

33. Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються начальником управління або заступником начальника управління. Відповіді на звернення громадян готують структурні підрозділи управління відповідно до резолюції.

34. Особистий прийом громадян проводить начальник та заступник управління згідно з графіком, який затверджується наказом начальника управління та оприлюднюється через місцеві засоби масової інформації.

Графік особистого прийому громадян повинен містити інформацію про місце проведення, дні і години прийому.

Виїзні прийоми громадян посадовими особами управління проводяться відповідно до графіка.

Сектор організаційно-кадрового забезпечення управління аналізує щоквартальну роботу з розгляду таких звернень, узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення не обґрунтованих скарг і зауважень громадян, контролює вирішення порушених у них питань.

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби і комісії місцевої держадміністрації

35. Для сприяння здійсненню повноважень управління його начальник утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (ради, колегії, робочі групи тощо), служби та комісії. Завдання, функції та персональний склад таких органів визначає начальник управління.

Рішення зазначених органів оформляються протоколами.

36. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції управління, обговорення найважливіших напрямів її діяльності утворюється колегія управління (далі – колегія) у складі начальника управління (голова колегії), та заступника начальника управління і керівників структурних підрозділів управління, керівників і фахівців підприємств, установ і організацій причетних до діяльності агропромислового комплексу.

37. У своїй роботі колегія управління керується Положенням про колегію управління.

Порядок підготовки та проведення нарад

38. Начальник управління та заступник начальника управління, керівники структурних підрозділів управління проводять наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до їх компетенції.

З метою оперативного розгляду та вирішення питань, що виникають в процесі роботи, проводяться оперативні наради за участю керівників структурних підрозділів управління.

За результати нарад сектором організаційно-кадрового забезпечення оформляються доручення начальника  управління в день їх проведення.

39. За матеріалами нарад і результатами розгляду окремих питань, при необхідності, видається наказ управління.

Контроль за виконанням доручень, наказів здійснюється відповідальним працівником, на якого покладено контроль наказом, або окремим дорученням начальника управління.

Порядок внесення та розгляду проектів наказів управління

40. Начальником управління на виконання актів законодавства, розпоряджень та доручень голови обласної державної адміністрації, наказів Міністерства аграрної політики та продовольства України, за власною ініціативою, видає одноособово в межах повноважень управління накази.

41. Проекти наказів управління (далі – проекти наказів) готують структурні підрозділи управління.

У разі, коли розроблення проекту наказу доручено кільком структурним підрозділам управління або іншому органу, головним розробником є виконавець, зазначений першим.

42. Проекти наказів підлягають обов’язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами управління, а у разі потреби з іншими органами.

43. Головний розробник самостійно визначає заінтересовані структурні підрозділи управління та організації і установи, виходячи із змісту основних положень проекту наказу.

Обов’язково зазначається розробник наказу.

Оригінали наказів зберігаються у секторі організаційно-кадрового забезпечення управління .

Неврегульовані розбіжності у позиціях заінтересованих структурних підрозділів управління щодо проекту наказу оформляються головним розробником у вигляді протоколу узгодження позицій, який підписує керівник структурного підрозділу управління, що є головним розробником.

У разі, коли проект наказу, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших наказів, такі зміни або доповнення включаються в текст проекту або подаються у вигляді проекту окремого наказу одночасно з основним проектом.

44. Проект наказу із соціально – економічних питань, як правило, має вступну частину (преамбулу), в якій наводяться результати аналізу стану справ і причини виникнення недоліків у розв’язанні відповідних проблем, визначається мета видання наказу.

Завдання суб’єктам відносин, передбачені у проекті наказу, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший строк визначеної мети та містити у разі потреби перелік виконавців і строки виконання завдань.

У проекті наказу, можуть передбачатися у разі потреби, проміжні контрольні строки інформування управління про хід виконання встановлених завдань.

45. Проект наказу візується спеціалістами управління, які здійснювали його опрацювання (в обов’язковому порядку заступником начальника управління, що відповідає за його підготовку, та сектором організаційно – кадрового забезпечення).

Накази начальника управління ненормативного характеру набирають чинності з моменту їх видання, якщо самим наказом не встановлено більш пізній строк набрання чинності. Наказ доводиться до їх виконавців, а у разі потреби – оприлюднюється.

46. Додатки до наказу начальника управління є невід’ємною частиною таких наказів і підписуються заступником начальника управління, начальниками структурних підрозділів управління.

Взаємовідносини управління
з іншими органами державної влади та органами
місцевого самоврядування

47. Взаємовідносини управління з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюються в установленому законом порядку з метою забезпечення належного виконання завдань, покладених на управління.

Організація забезпечення доступу до публічної інформації,

 розпорядником якої є управління

48. Забезпечення доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління, здійснюється за такими напрямками:

збирання, систематизація, накопичення, зберігання та оприлюднення публічної інформації, що була отримана або створена в процесі виконання Департаментом своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні Департаменту, крім публічної інформації з обмеженим доступом;

організація прийому запитів на інформацію, що надходить до управління як розпорядника інформації, забезпечення їх своєчасного опрацювання та надання відповідей на них у порядку та в строки, визначені Законом України „Про доступ до публічної інформації “;

координація діяльності та надання методичної допомоги посадовим особам структурних підрозділів управління, які призначені відповідальними з питань доступу до публічної інформації.

49. Порядок складання, подання та розгляд запитів на інформацію, розпорядником якої є управління та Положення про систему обліку публічної інформації затверджується наказом начальника управління.

 

Начальник управління                                                                  І.Л. Колодка

 

Оголошення


8.04.2024

24.04.2024
Очищення влади

24 квітня 2024 року відповідно до Закону України "Про очищення влади" у Департаменті агропромислового розвитку Черкаської обласної державної адміністрації розпочато проведення перевірки щодо Філіппової Тетяни Анатоліївни, головного спеціаліста - юрисконсульта відділу продовольчої безпеки та мобілізаційної роботи управління продовльчої безпеки та мобілізаційної роботи.
Копія заяви

 


27.09.2022
ДОРОЖНЯ КАРТА ДЛЯ РОДИН ЗАХИСНИКІВ

 

Керівник напрямку роботи з родинами

Ю.А. Таранюк

тел.: (050) 461 25 56

 

Детальніше...

 


19.05.2022
ПАМ’ЯТКА про першочергові кроки при виявленні кібератак та/або кіберінцидентів

 

УВАГА!

ПРИ ВИЯВЛЕННІ КІБЕРАТАКИ АБО КІБЕРІНЦИДЕНТУ НЕОБХІДНО:

 

Детальніше...

 




Всі оголошення