Головна >> Новини


В один клік без черг та хабарів: Глава держави підписав указ щодо розвитку електронних послуг



Президент України Володимир Зеленський підписав Указ «Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг», що спрямований на упорядкування та забезпечення прозорості роботи державних реєстрів, розвиток сучасних засобів електронної ідентифікації та запровадження пріоритетних для громадян і бізнесу електронних державних послуг.

Документ передбачає першочергове проведення повного аудиту роботи державних реєстрів.

«Сьогодні в Україні нараховується понад 350 державних реєстрів, більшість з яких функціонують абсолютно неефективно та непрозоро. Це є головною причиною виникнення рейдерства, корупції та інших схем при наданні різноманітних державних послуг, наприклад у будівельній чи земельній сферах», – зазначив радник Президента України Михайло Федоров. За його словами, аудит реєстрів та подальше їхнє упорядкування, поширення єдиного ідентифікатора фізичної особи для пов’язання даних з різних реєстрів і впровадження електронної взаємодії дасть змогу не вимагати від громадян постійно одну й ту саму інформацію та різноманітні довідки і значно спростити всі державні послуги.

«Прозора та надійна робота держреєстрів буде запорукою безпечного розвитку бізнесу та ефективного управління країною в цілому», – додав радник Глави держави.

Крім того, указ Президента передбачає запровадження єдиного веб-порталу електронних послуг, де українці зможуть за допомогою електронного кабінету отримувати доступ до інформації щодо себе в державних реєстрах (наприклад, про майно, землю, транспорт, податки і доходи) та пріоритетні електронні державні послуги. Так, указом першочергово передбачається реалізація електронних послуг, пов’язаних із народженням дитини (проект «єМалятко»), реєстрацією її місця проживання, реєстрацією фізичної особи як платника податків під час першого оформлення паспорта громадянина України, перевіркою наявності у водія документів тощо.

«Наразі ми проводимо дослідження щодо корупції у сфері адміністративних послуг. Вже точно можна сказати, що це мільярди гривень на рік з кишень українців. Тож ми сформували перелік близько 200 найбільш важливих послуг для громадян і бізнесу, щоб першочергово запровадити їхнє надання в режимі онлайн. Кожен українець зможе бачити наш план та перебіг реалізації цих завдань на спеціальному веб-сайті», – повідомив Михайло Федоров.

Також указом започатковується робота над проведенням електронних виборів та електронного перепису населення в Україні.

Серед ключових завдань, передбачених указом, – прискорення наповнення Єдиного державного демографічного реєстру, який наразі містить дані лише близько 14 млн громадян, та запровадження інноваційних засобів електронної ідентифікації.

«Відсутність у громадян засобів eID є ключовим бар’єром на шляху розвитку е-послуг та цифрової економіки в цілому. Вже восени цього року ми плануємо розпочати видачу паспортів у вигляді ID-карток одразу з електронним підписом, але пріоритет робимо на запровадженні та масштабуванні таких інноваційних підходів, як MobileID та SmartID, а також інших альтернативних засобів. Щоб кожен українець зміг якомога швидше відчути переваги цифрових перетворень у країні», – зазначив радник Президента.

За інформацією офіційного інтернет-представництва Президента України

 

Оголошення


21.01.2020

20.01.2020
ТОВ «Карго Консалт» запрошує відвідати семінар

ТОВ «Карго Консалт» висловлює свою повагу та повідомляє про наступне:
У зв’язку із значними змінами антикорупційного законодавства, які передбачають розширене коло суб’єктів декларування, внесені зміни до порядку притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення, пов’язані з корупцією, декларування недостовірної інформації, розширення відповідальності керівників підприємств за порушення антикорупційного законодавства у випадку порушення прав викривачів, існує необхідність проведення навчальних заходів з тлумачення та роз’яснення практики застосування оновленого законодавства.

Детальніше...

 


28.12.2019
ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТНОЇ ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ кадастровий номер 7123480300:03:001:0629

З метою визначення ціни земельної ділянки площею 0,3905 га, кадастровий номер 7123480300:03:001:0629 (землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення), що знаходиться в адміністративних межах Аврамівської сільської ради Монастирищенського району Черкаської області (с. Аврамівка, вул. Центральна, 33б), за межами населеного пункту, продаж якої планується здійснити в порядку, визначеному статтею 128 Земельного кодексу України, Департамент агропромислового розвитку обласної державної адміністрації (далі – Департамент) виступає замовником експертної грошової оцінки земельної ділянки.

Детальніше...

 


28.11.2019



Всі оголошення


Анонси


11.04.2019

 


31.05.2018

 




Всі анонси